تصمیم سباستین فتل قبل از شروع فصل گرفته خواهد شد

تصمیم سباستین فتل قبل از شروع فصل گرفته خواهد شد

با توجه به اصرار تیم فراری در بستن قراردادی یکساله با راننده آلمانی خود برای فصل ۲۰۲۱ فرمول یک، به نظر می رسد که تصمیم سباستین فتل قبل از شروع فصل گرفته خواهد شد.

سباستین فتل در اظهار نظر جدیدی اعلام کرده است که او و تیم فراری ممکن است قبل از شروع مسابقات فرمول یک ۲۰۲۰ نسبت به قرار جدید وی اعلام موضع کنند.

قرار داد قهرمان چهار دوره مسابقات فرمول یک در پایان فصل ۲۰۲۰ به پایان می رسد. انتظارات بر این بود که با شروع مسابقات و سپری کردن چند مسابقه ابتدایی فصل، او و تیم فراری تصمیم خود را اعلام کنند. از قرار معلوم شرایط جدید پیش آمده و لغو شدن های مکرر مسابقات باعث شده است تا تیم فراری و راننده آلمانی بر روی مسئله قرارداد فصل آینده زودتر از موعد مقرر به نتیجه برسند.

سباستین فتل نظر خود را اینگونه بیان کرد:

“به نظر من در شرایط فعلی ایجاد شده بهترین کار برای هم صبور بودن است. مشخص است که شروع فصل بسیار اهمیت دارد اما باید در نظر داشت که در بهترین حالت تا ماه ژوئن یا حتی جولای احتمال برگزاری مسابقات وجود نخواهد داشت. همه ما منتظر هستیم”.

فتل و فراری صحبت در رابطه با قرارداد جدید را از زمستان گذشته آغاز کرده بودند اما همه شرایط و بند های قرار داد بعد از لغو مسابقات تغییر کرده است.وی گفت:

“اولویت اصلی تیم پس از مسابقه استرالیا درک شرایط جدید ایجاد شده است. مشخصا کشور ایتالیا جزو اولین کشورهای اروپایی بود که دچار همه‌گیری ویروس کرونا شد. برای تصمیم گیری در رابطه با قرارداد، چند هفته ایی تا شروع مسابقات وقت داریم. هنوز فرصت کافی برای بحث در مورد جزئیات قرارداد وجود دارد”.

تا قبل از مسابقه استرالیا قرار جدید فتل به معنی ماندن در عصر قوانین جدید فرمول یک بود. اما اکنون اعمال قوانین جدید برای دو سال دیگر به تعویق افتاده است. به همین علت سباستین اعلام کرده است که به دنبال یک قرارداد سه ساله است.

“در مورد قرار داد جدید، من و تیم فراری درک درستی از نیاز های یکدیگر داریم. قرارداد هایی که در گذشته داشته ام کمتر از سه سال نبوده اند. میدانم که یکی از با تجربه ترین ها در بین رانندگان فرمول یک هستم، اما قدیمی ترین نیستم و فکر نمی‌کنم برای ما محدودیت سنی وجود داشته باشد. برای همین در مورد قرار داد جدید آنگونه که راحت ترم تصمیم خواهم گرفت”.

https://www.khodrobank.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *