۲۴آذرماه آخرین مهلت برای نام نویسی دریافت کارت سوخت المثنی است

۲۴آذرماه آخرین مهلت برای نام نویسی دریافت کارت سوخت المثنی است

یاسوج- مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۴ آذرماه سال جاری آخرین مهلت برای نام نویسی دریافت کارت سوخت المثنی است.

به گزارش خبرنگار مهر، لطف الله مسعودی بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: کسانی که رمز کارت سوخت خود را فراموش کرده اند نیز می توانند آن را بازیابی کنند.

وی بیان داشت: نحوه انجام این امر نیز به این صورت است که این افراد با وارد کردن چهار رقم آخر کد ملی، کارت سوخت خود را فعال کنند.

وی با بیان اینکه این افراد برای دریافت کارت سوخت المثنی نیازی به ثبت نام مجدد ندارند، گفت: برای دریافت کارت سوخت المثنی صاحبان خودروها و موتورسیکلت‌هایی که به هر دلیلی کارت سوخت ندارند، باید تا مهلت تعیین شده برای این امر اقدام کنند.

مسعودی اظهار داشت: کسانیکه کارت سوخت ندارند باید برای دریافت کارت سوخت خود با به همراه داشتن مدارک لازم به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کنند.

وی افزود: همچنین این افراد می توانند از طریق نصب اپلیکیشن دولت همراه از طریق تلفن همراه یا وب سایت خدمات دولت همراه برای این امر اقدام کنند.

  • مسعودی تصریح کرد: مالک خودرو و یا موتورسیکلت مسعودی باید سیم کارت همراه به نام خود داشته باشد و در صورت نداشتن سیم کارت باید حتما برای ثبت نام به دفاتر پلیس به اضافه ۱۰ مراجعه کنند.

وی افزود: افراد در صورت نداشتن تغییر مالکیت یا فوت مالک خودرو باید پس از انحصار وراثت، از طریق دفاتر پلیس به اضافه اقدام کنند.

مسعودی تصریح کرد: داشتن ارائه اسناد قطعی نقل و انتقال در دفاتر پلیس به اضافه ۱۰ ضروری است.

کد خبر 4474134

mehrnews.com/news/4474134

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *