بخرید ، اصلاح کنید ، لذت ببرید: راهنمای Autocar برای پروژه های اتومبیل

18 grarage repair serviceing 1794

علاقه مندان به ماشین با دلهره تا سال 2030 شمارش معکوس می کنند. موتورهای محبوب ، کلاسیکهای عزیز و مهارتهای مکانیکی ما که افتخارآمیز دارند ، چه خواهند شد؟ اتومبیل های جدید به طور کامل از سوخت های فسیلی اجتناب می کنند ، این بدان معناست که بازار دست دوم نیز در سال های آینده کاملاً تغییر شکل می دهد – بنابراین زمان آن فرا رسیده است که برخی از کنه ها را در لیست “اتومبیل های ضروری” خود قرار دهید.

در 12 صفحه بعدی ، ما شکل بازار را در نظر خواهیم گرفت ، آنچه را که ارائه می دهیم برجسته می کنیم و نگاهی به جامعه اتومبیل های دست دوم می اندازیم – زیرا اگر بخواهید آن را پیدا کنید ، و هنگام استفاده از آن ، در آن تپه ها طلا وجود دارد. اشتراکی برای یک راه حل الکتریکی و خودمختار تهیه کنید ، شاید از این که در اتومبیل رویاهای خود غرق نشده اید پشیمان شوید.

آیکون ها ، اتومبیل های مخصوص پوستر و پوستر اتاق خواب برای انتخاب وجود دارد ، اما اگر دست دوم ایده آل شما دور از دسترس است ، ممکن است مجبور شوید دستان خود را کثیف کنید. بنابراین ، ابتدا به دنیای شگفت انگیز ماشین پروژه خوش آمدید ، جایی که می توانید موتوری که همیشه برای یک آهنگ می خواستید را بگیرید – اما “تازه کارخانه” نخواهد بود. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام برداشتن یک چوب برقی در نظر بگیرید ، بنابراین می دانید که برای چه چیزی به خود اجازه می دهید وارد شوید.

بدنه

ممکن است رنگ درخشان و بدنه آن به صورت پیکان در تبلیغات آنلاین مثبت به نظر برسد ، اما یک چشم مشتاق می تواند برخی از حقایق سخت را در نور سرد روز کشف کند. اگر با جوشکار گلوله ای و MIG دستی دارید ، دینگ یا پوسته عجیب شما را آزار نمی دهد ، اما تعمیرات گسترده بدنه می تواند قسمت زیادی از زمان و بودجه اختصاص یافته به یک پروژه را مصرف کند ، بنابراین قبل از شناسایی مناطق مشکل خرید مهم است.

باید کل ماشین را از هر زاویه دید تا حد ممکن واضح ببینید ، بنابراین اگر مجبورید شب بروید در روز یا زیر چراغ خیابان یا گاراژ آن را مشاهده کنید. به دنبال درها ، بالها ، ضربه گیرها و حتی کلاهک های پرکننده سوخت ناسازگار باشید زیرا برای مطابقت رنگ جدید با رنگ اصلی – به ویژه در اتومبیل های قدیمی تر ، درد واقعی می تواند باشد.

تشخیص برخی از نقص ها دشوارتر است. کف صندوق عقب و پایه های شاسی جلو را از نظر نشانه ای از ضربه قبلی بررسی کنید ، زیرا یک قاب خم شده می تواند ماشین را غیرقابل ارزش کند یا بسته به ارزش آن غیرقابل جبران است. زنگ زدگی نیز می تواند کشنده باشد ، بنابراین مناطق معمول خوردگی را برای یک ماشین مشخص – اغلب قوس چرخ ها ، آستانه ها ، ته درب و پایه های تعلیق – مشخص کنید و ببینید که پروژه احتمالی شما از نظر اهمیت خوب است. جاده های مرطوب و شور انگلیس به خصوص محیط مهمان نوازی را ایجاد می کنند ، بنابراین ما می توانیم با هرگونه اشاره به ذخیره سازی خشک و استفاده فقط در تابستان در تبلیغ ، ما را دلگرم کنیم.

و از آنجا که ما در مورد اتومبیل هایی صحبت می کنیم که نیاز به کمی کار دارند ، لازم است که به هرگونه تغییر تصویری پس از فروش مالکان قبلی که فکر کرده اید – به ویژه با اتومبیل های اسپرت ارزان قیمت و هاچ بک های گرم فکر کنید صرف نظر از سلیقه ، ممکن است صدها – در بعضی موارد هزاران پوند هزینه داشته باشد تا بدنه اتومبیل به مشخصات اولیه برگردد ، بنابراین مطمئن شوید که چرخ ها و سپرهای اصلی در فروش موجود هستند یا هزینه تعویض را در مذاکرات خود در نظر بگیرید.

https://www.autocar.co.uk/car-news/features/buy-fix-enjoy-autocar-guide-project-cars

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *