بهترین مجموعه های تولید کننده ماشین در جهان است

A treasured past is a useful tool for car companies

گذشته ارزشمند ابزار مفیدی برای شرکت های خودروسازی است
اما برخی میراث خود را جدی تر از دیگران با مجموعه های بزرگ مدل کلاسیک می گیرند. بسیاری از آنها موزه هایی کار می کنند که نمایشگاه ها فقط در معرض نمایش قرار نمی گیرند بلکه در آنجا مورد استفاده و هدایت قرار می گیرند. در اینجا بهترین گزینه ها به ترتیب حروف الفبا وجود دارد:

آلفا رومئو
اسلاید از

آلفا رومئو
با داشتن یکی از غنی ترین تاریخچه های سازندگان اتومبیل ، شایسته است که آلفارومئو مجموعه ای عالی از اتومبیل های گذشته خود را در شش طبقه و سه تم اصلی تنظیم کند. مجموعه آلفا که در آرسه در حومه میلان مستقر است ، شامل 70 اتومبیل است که در معرض نمایش عموم قرار دارد و نمایشگاه ها به طور منظم چرخانده می شوند. موارد مورد علاقه چند ساله شامل اتومبیل های مسابقه ای Grand Prix از دهه 1920 به بعد ، بسیاری از اتومبیل های اسپرت Giulia و کانسپت Carabo است. همه در نظم کار هستند و مورد استفاده قرار می گیرند.

بخشی جدایی ناپذیر از مجموعه آلفا برخی از مدلهای اصلی آن مانند Alfasud و 156 است. در پشت صحنه ، صدها اتومبیل ، موتور ، مدل طراحی و نقاشی و غنائم مسابقه وجود دارد که داستان این شرکت را بازگو می کنند. بسیاری از آنها به موزه ها و رویدادهای دیگر وام داده می شوند ، یا می توانید تور خصوصی مجموعه پشت صحنه را نیز ترتیب دهید.

آئودی
اسلاید از

آئودی
آئودی در مجمع آئودی در اینگولشتات در بایرن یکی از بهترین موزه های سرپرستی هر شرکت خودروسازی را دارد. این کل داستان تاریخ شرکت را از سال 1899 تا به امروز هنگام پایین آمدن از سطوح بالا به پایین بیان می کند. این نمایشگاه ها شامل مارک هایی است که برای ایجاد آئودی به هم پیوسته اند ، از جمله Auto Union و Horch.

آنچه کمتر شناخته شده است آئودی دارای ناوگان میراث قابل توجهی مستقر در انگلستان است. از اوایل دهه 1990 به تدریج ساخته شده و اکنون بیش از 50 اتومبیل نمایندگی از حضور این شرکت در بازار انگلیس است. تمام اتومبیل های موجود در این ناوگان دکمه دارند و اغلب در رویدادهایی مانند جشنواره سرعت خوب گودوود و همچنین روزنامه نگاران و تهیه کنندگان تلویزیون دیده می شوند.

بی ام و
اسلاید از

بی ام و
BMW GB یکی از اولین پذیرندگان ناوگان میراث بود. در ابتدا ، از چند مورد کلاسیک انتخابی که در رویدادها استفاده می شدند و برای ارائه نمایندگی های جذاب نمایشگاه ، رشد کرد. با این حال ، اکنون این مدل شامل بسیاری از مدل های قابل توجه گذشته شرکت ، از جمله Isetta ، 2002 Turbo و بسیاری از مدل های M است. همه اتومبیل ها در شرایط جاده ای نگهداری می شوند و در مقر شرکت انگلستان در فارنبورو مستقر هستند.

در مقیاس بزرگتر ، BMW در آلمان دارای دو طرف میراث خود است ، با BMW Welt و موزه BMW مستقر در مونیخ. Welt یا World بر روی وسایل نقلیه مدرن متمرکز است ، در حالی که موزه دارای هفت نمایشگاه چشمگیر از جمله اتومبیل ، موتورسیکلت ، اتومبیلرانی ، طراحی و فناوری است.

بنتلی
اسلاید از

بنتلی
سری ادامه دهنده Blowley 41/2-Liter Blower ممکن است اخیراً عناوین اصلی روزنامه ها را به خود جلب کند ، اما این شرکت همچنین مجموعه ای از کلاسیک های اصلی را در دسترس خود نگه می دارد. این شامل یک دمنده اصلی است که در دوره توسط راننده بنتلی پسر تیم تیم بیرکین در لمان برگزار می شود. همچنین نمونه ای از مدل نهایی WO Bentley در سالن 8 لیتری وجود دارد.

این مجموعه میراث فرهنگی واقع در موزه ای متواضع و دقیق در پایگاه Bentley’s Crewe است که یکی از بزرگان این شرکت است. این امر با در نظر گرفتن EXP2 ، قدیمی ترین بنتلی باقی مانده از سال 1920 بدیهی است ، در حالی که مدل های پس از جنگ با یک قاره که به عنوان ابرخودرو در زمان خود و یک S1 Continental Flying Spur بود ، به خوبی نشان داده شده اند. اتومبیل های بعدی نیز گنجانده شده و این مجموعه برای ارتقا بخش Bentley’s Heritage Parts مورد استفاده قرار می گیرد که لوازم یدکی اصلی را تقریباً برای هر مدل ساخته شده از سال 1955 تهیه می کند.

سیتروئن
اسلاید از

سیتروئن
با سابقه نوآوری ، مجموعه Conservatoire Citroën در Aulnay-sous-Bois در حومه شمال شرقی پاریس به درستی مجموعه گسترده ای از اتومبیل های هوشمند ، عجیب و خرابکار را در خود جای داده است. در میان بیش از 300 وسیله نقلیه که نسبت به بیش از 400 دستگاه در سال 2017 کوچک شده اند ، بسیاری از اتومبیل های منحصر به فرد و مفهومی وجود دارد. همچنین اتومبیل های اتومبیلرانی در کنار نمونه هایی از آنها که انتظار دارید در اینجا ببینید مانند 2CV ، Dyane ، DS و CX وجود دارد. کمتر ممکن است یک هلی کوپتر دارای چرخش باشد.

طیف وسیعی از تاریخ سیتروئن در کنسرواتوار ، از نوع A گرفته تا آخرین مدل ها ارائه می شود. Traction Avant به خوبی پوشانده شده است و همچنین نمایشگر اتومبیل های ریاست جمهوری از جمله یک SM روکار یک نفره با چهار درب ساخته شده برای چارلز دوگل وجود دارد. دسترسی به تمام اتومبیل های کنسرواتوار کاملاً با قرار ملاقات است ، بنابراین از قبل رزرو کنید.

کوروت
اسلاید از

کوروت
با نام موزه ملی کوروت ، نیازی نیست حدس بزنید که این مجموعه در مورد چه چیزی است. این موزه که در بولینگ گرین ، کنتاکی واقع شده است ، در پایین جاده کارخانه ette Vette و در قلب همه چیز Corvette قرار دارد. توسط علاقه مندان اداره می شود ، اما همچنین دارای نمونه هایی از هر کوروت ساخته شده از سال 1953 در میان 80 نمایشگاه است. نمایشگرها به طور منظم تغییر می کنند و صاحبان آن نیز می توانند درخواست کنند که اتومبیل های خود را در موزه نمایش دهند.

و همچنین یک نمایشگاه بازسازی شده Corvette از دهه 1960 ، یک منطقه بزرگ کودکان در موزه وجود دارد که کودکان می توانند بدهی های خود را بسازند

n ماشین از لگو. همچنین یک مسیر داخل سالن برای کودکان وجود دارد که برخی از Corvettes های مجهز به پدال را امتحان می کنند در حالی که بزرگترها چیز واقعی را بخاطر می آورند.

ماشین فراری
اسلاید از

ماشین فراری
اگر طرفداران فراری تصمیم بگیرند مجموعه اتومبیل های خود شرکت را انتخاب کنند ، برای انتخاب خود خراب می شوند. این در Museo Ferrari درست در کنار کارخانه قرار دارد ، به این معنی که شما می توانید بازدید را با تور کارخانه ترکیب کنید. مجموعه این ماشین ها دقیقاً به ابتدای فراری در سال 1948 برمی گردد و همچنین جزئیات ظهور بنیانگذار آن را قبل از جنگ بیان می کند. تقریباً هر ماشین جاده ای و اتومبیلرانی قابل توجه فراری به نمایش در آمده است.

همچنین مدار Autodromo di Modena در دسترس است ، جایی که بازدید کنندگان موزه با نرخ تخفیف می توانند ماشین شخصی خود را به مدت 15 دقیقه در مسیر قرار دهند. کمی دورتر Museo Enzo Ferrari قرار دارد که با عمق بیشتری به مرد پشت شرکت می پردازد.

فیات
اسلاید از

فیات
این مرکز که FCA Heritage Hub شناخته می شود ، فقط مجموعه ای از افتخارات گذشته فیات نیست. در میان 250 خودروی به نمایش درآمده در بیش از 15000 متر مربع فضا ، نمونه های زیادی از مارک های متعلق به فیات Abarth ، Alfa Romeo و Lancia وجود دارد. این اتومبیل ها به دو نسخه مسابقه ای ، رالی و جاده ای دسته بندی می شوند و همه آنها در کارگاه 81 ، یک کارخانه انتقال نیرو در سایت میرافیوری در تورین ، واقع شده است.

FCA Hub فراتر از مجموعه میراث شرکت فقط به نام خود عمل می کند. این جایی است که دارندگان می توانند سوابق اصلی خودرو خود را بررسی کنند ، کار مرمت را انجام دهند و حتی یک ماشین ترمیم شده را مستقیم از کارخانه خریداری کنند.

آب کم عمق
اسلاید از

آب کم عمق
فورد دارای چندین مجموعه میراث مختلف در سراسر جهان است که نمایانگر مقیاس عظیم شرکت و نحوه تولید مدل برای مناطق خاص است. به طور طبیعی ، مجموعه در محل شرکت در دیترویت ، ایالات متحده بزرگترین مجموعه است و موزه هنری فورد دارای همه چیز است ، از اتومبیل و کامیون گرفته تا هواپیما و حتی خانه Dymaxion.

در انگلستان ، مجموعه میراث فورد بیشتر یک ناوگان اتومبیل کار است که در کارخانه تولید موتور داگنهام شرکت نگهداری می شود. بیشتر آنها در جاده آماده هستند و دامنه اتومبیل های فورد فروخته شده در انگلستان ، از مدل T تا GT40 را پوشش می دهند. از جمله نکات جالب توجه می توان به اسکانورت RS1600 ، GT40 و Transit Supervan 3 برنده جام جهانی 1970 Hannu Mikkola اشاره کرد. با این حال بسیاری از ماشین های پرهیجان این مجموعه اصلی ترین مدل هایی هستند که روزگاری اصلی ترین کالاهای فرهنگی در هر خیابان کشور بودند ، مانند فیستا ، اسکورت و کورتینا.

جنرال موتورز
اسلاید از

جنرال موتورز
مقیاس مرکز میراث جنرال موتورز به همین نسبت به اندازه این سازنده اتومبیل عظیم بسیار گسترده است. تمام مارک های آن چه زنده و چه مرده در این مجموعه گنجانده شده اند ، بیوک ، کادیلاک ، شورولت ، کوروت ، GMC ، اولداسموبیل و پونتیاک همه از اتومبیل گرفته تا وانت ، اتوبوس تا کامیون حضور دارند. بیش از 600 وسیله نقلیه در مجموعه وجود دارد و 200 خودروی نمایش داده شده به طور منظم چرخانده می شوند تا هر بازدید متفاوت باشد.

مرکز Heritage همچنین آرشیو بروشورهای GM ، ساخت داده ها و تاریخچه شرکت را در خود جای داده است. در کنار این سمت اطلاعات و آموزش ، این مرکز برای رویدادها نیز قابل استخدام است و می تواند به راحتی 500 مهمان را در خود جای دهد ، بنابراین مکان ایده آل برای دور هم جمع شدن علاقه مندان به GM است.

جگوار
اسلاید از

جگوار
به طور غیرمعمول ، Jaguar’s Classic Collection برای رانندگی در دسترس عموم است. تجربه رانندگی کلاسیک فرصتی را برای آزمایش نوع E ، Mk2 ، XJ یا حتی موارد کمیاب مانند نوع C و D فراهم می کند. این امکان وجود دارد زیرا همه اتومبیل ها در حالت کامل رانندگی نگه داشته می شوند و تحت نظارت مربیان در مسیر تست Gaydon شرکت مجاز هستند.

اگر ترجیح می دهید در صف کامل گشت بزنید ، 130 ماشین در مجموعه وجود دارد که همه چیز را از مدل های اولیه SS تا به امروز پوشش می دهد. این امر زمانی امکان پذیر شد که جگوار مجموعه عظیم ماشین کلاسیک دکتر James ’Hull را خریداری کرد ، که تقریباً نمونه ای از همه جگوارها را داشت. برخی نیز در موزه موتور انگلیس ، که در Gaydon واقع شده است ، به نمایش گذاشته شده اند.

هوندا
اسلاید از

هوندا
هوندا یک مجموعه جهانی پر شور و هیجان در Motegi در ژاپن و همچنین یک گروه انبوه گسترده در کالیفرنیا ، آمریکا دارد. در انگلستان ، ناوگان میراث شرکت تمرکز روشنی بر روی اتومبیل هایی دارد که در اصل به جای برخی از اتومبیل های غیرمعمول موجود در موزه موتگی ، در اینجا فروخته می شدند. مجموعه انگلستان همچنین مجموعه ای کاملاً فعال از اتومبیل هایی است که برای تبلیغ هوندا در مطبوعات و رویدادهای عمومی استفاده می شود.

با انعکاس تاریخچه این شرکت در انگلستان ، یکی از قدیمی ترین اتومبیل های این مجموعه ، Civic 1974 است. سایر خودروها رویکرد فنی هوندا را منعکس می کنند ، مانند کوپه هیبریدی اصلی Insight. با این وجود این مدل های عملکردی هستند که ستون فقرات گروه را تشکیل می دهند ، با مدل هایی مانند CR-V اولیه ، نسل اول Prelude و NSX ، DC2 Integra Type-R و Civic Type R EP3.

مزدا
اسلاید از

مزدا
موزه کارخانه مزدا در هیروشیما ، ژاپن برای بسیاری از طرفداران کمی دور است تا بتوانند برای دیدن آن به تماشا بنشینند. با این حال ، طرفداران انگلیسی این شرکت ممکن است آنقدر خوش شانس باشند که برخی از ناوگان میراث Mazda UK را در حوادث ، نمایندگی های فروش و تحت پوشش مطبوعات مشاهده کنند. اگرچه یکی از مجموعه های کوچکتر ، Mazda’s یک مجموعه است

کار مداوم در حال پیشرفت برای بهبود اتومبیل ها و افزودن به انتخاب.

و همچنین مدلهای مورد انتظار MX-5 در مجموعه ، مزدا انگلیس یک مدل Cosmo 1969 ، چندین RX-7 و یک سالن RX-3 را مونتاژ کرده است. مانند اکثر گاراژهای کلاسیک سازنده ، این اتومبیل ها مجبورند برای زندگی خود در مطبوعات و رویدادهای تبلیغاتی کار کنند.

مرسدس بنز
اسلاید از

مرسدس بنز
مرسدس ادعا می کند که اولین اتومبیل را ساخته ، بنابراین مناسب آن است که یکی از بزرگترین و چشمگیرترین مجموعه میراث در جهان را دارد. واقع در یک ساختمان چند طبقه با هدف طراحی شده در اشتوتگارت ، 16،500 متر مربع فضای نمایش برای 160 اتومبیل و 1500 نمایشگاه دیگر وجود دارد. اتومبیل ها با مضامین مختلفی برای نمایش تغییر می کنند و مرسدس مجموعه عظیمی از مدل های تاریخی را در پشت صحنه برای انتخاب دارد.

تقریباً همه اتومبیل ها از جمله بسیاری از اتومبیل های مسابقه ای و مفهومی در وضعیت کامل کار قرار دارند. یک تور راهنما ارائه می شود و موزه نیز عصرها باز است بنابراین می توانید از دیدن همه چیز مطمئن باشید.

پورشه
اسلاید از

پورشه
موزه پورشه در سال 2009 در Zuffenhausen درهای خود را باز کرد و مجموعه بزرگی از شرکت با بیش از 700 و 200 مدل میراث مسابقه را در خود جای داده است. این تقریباً همه پورشه های جاده ای ساخته شده تا به امروز ، در کنار بسیاری از اتومبیل های مسابقه ای و بسیاری از مفاهیم را شامل می شود. قرعه کشی بزرگ بسیاری ، نمایش 95 اتومبیل در موزه از جمله اولین 356 رودستر است.

یکی دیگر از نکات قابل توجه در مجموعه میراث پورشه ، کارگاه کاملاً کارا است که در آن ماشین ها مرمت و مراقبت می شوند. این برای عموم قابل مشاهده است ، در حالی که در سایر قسمت ها بایگانی این شرکت با فایلها روی تقریباً هر اتومبیل ساخته شده و بیش از 2.5 میلیون تصویر ذخیره شده است.

رنو
اسلاید از

رنو
رنو کلاسیک برای حفظ و نگهداری ناوگان 750 مدله میراث شرکت فرانسوی وجود دارد. برخلاف برخی از مجموعه هایی که به عنوان موزه اداره می شوند ، رنو برای عموم آزاد نیست. در عوض ، این شرکت اتومبیل ها را به موزه های دیگر وام می دهد و از ناوگان کلاسیک خود در نمایشگاه ها و مسابقات اتومبیلرانی استفاده می کند.

نزدیکترین رنو کلاسیک به مجالس اجازه ورود به داخل سالنهای مقدس Le Garage را می دهد ، گردهمایی دوسالانه ای است که 400 کلوپ اتومبیلرانی مشتاق برگزار می کند.

تویوتا
اسلاید از

تویوتا
تویوتا موزه ای شگفت انگیز دارد که به گذشته خود در شهر ناگاکوت اختصاص داده شده است ، اما اگر ژاپن برای سفر کمی فاصله دارد ، بریتانیایی ها همیشه می توانند ناوگان میراث چشمگیر Toyota GB را بررسی کنند. در یک انبار در نزدیکی فرودگاه گاتویک که در بالاترین حالت نگهداری می شود ، ترکیبی التقاطی از زندگی روزمره و جذاب است. در کنار یک کرونا 1966 ، یک لکسوس LFA پیدا خواهید کرد ، در حالی که در گوشه آن یک Aygo Crazy با موتور MR2 سوار شده با اسب بخار 197 اسب بخار به جای صندلی های عقب قرار دارد.

همه اتومبیل های مجموعه تویوتا GB بسیار نگهداری شده و آماده جاده هستند و برای مطبوعات و تبلیغات در سراسر کشور استفاده می شوند.

واکسهال
اسلاید از

واکسهال
ناوگان میراث واکسهال باید یکی از سخت ترین کارها در جهان باشد. وقتی ماشین ها توسط دو مکانیک تمام وقت رسوب نمی کنند ، اغلب از آنها برای رویدادها و سفرهای مطبوعاتی استفاده می شود. دو تا از قدیمی ترین اتومبیل ها ، 1903 5HP و 1904 6HP به طور منظم مسابقات اتومبیلرانی کهنه کار لندن تا برایتون را تکمیل می کنند. با داشتن حدود 60 اتومبیل در این مجموعه ، گسترش چشمگیر تاریخ واکسهال را پوشش می دهد.

بسیاری از اتومبیل های این مجموعه مدل هایی هستند که از ذهن عموم محو شده اند ، مانند Velox ، Victor و Viva. چندین مورد برجسته ورزشی واکسهال نیز در این ترکیب وجود دارد ، از جمله Chevette HS ، VX220 و Lotus Carlton. حتی اگر Vauxhall اکنون دیگر در لوتون مستقر نیست ، با وجود اینکه همه در یک مکان واحد نگهداری نمی شوند ، همچنان از این مجموعه استفاده می شود.

فولکس واگن
اسلاید از

فولکس واگن
فولکس واگن طیف متنوعی از اتومبیل های کلاسیک را در انگلستان و بسیاری از کشورها در دسترس خود نگه می دارد ، اما مادربزرگ در Volkswagen AutoMuseum نزدیک کارخانه ولفسبورگ قرار دارد. ممکن است در مقایسه با برخی رقبا بزرگترین فضای کف را نداشته باشد ، اما موزه VW 130 ماشین را بسته بندی می کند تا تاریخچه خود را از اولین سوسک ها دنبال کند.

AutoMuseum که در سال 1985 افتتاح شد ، در یک کارخانه تولید لباس سابق ، درست در کنار کارخانه اصلی VW ساخته شده است. علاوه بر انبوه مورد انتظار ماشین آلات خنک کننده هوا ، نمونه های اولیه ، کانسپت ها و ماشین های مسابقه ای بسیاری نیز برای بازدید کنندگان وجود دارد و بسیاری از اتومبیل ها برای نمایش منظم استفاده می شوند.

ماشین های ولوو
اسلاید از

ماشین های ولوو
اگر خود را در گوتنبرگ می بینید و فکر می کنید چه کاری باید انجام دهید ، موزه ولوو بهترین پاسخ است. این مجموعه عظیمی از وسایل نقلیه ولوو و بسیار بیشتر از سالن های جعبه ای و املاکی است که اکثر مردم از گذشته های این شرکت فکر می کنند. علاوه بر کامیون ها و اتوبوس ها ، اتومبیل هایی وجود دارند که به اولین OV4 از سال 1927 برمی گردند ، به علاوه موارد کمیاب اولیه پس از جنگ مانند PV60-1 و Sport P1900.

مجموعه ولوو شامل تعداد زیادی از مفاهیم و نمونه های اولیه تولید تجهیزات ایمنی توسط این شرکت است. این امر با درگیر شدن ولوو در مسابقات اتومبیل رانی تورنمنت متعادل می شود.

 

https://www.autocar.co.uk/slideshow/finest-manufacturer-owned-car-collections-world

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *