سواری اول: بررسی نمونه اولیه 2021 مرسدس بنز EQS

هولگر آنزمن ، سرپرست برنامه آزمون EQS ، آن را “یک آغاز جدید” می داند – و اکنون ما اولین نمونه اولیه از تولید اولیه را داریم.

مرسدس بنز EQS

پلت فرم EVA با آلومینیوم فشرده ، شکل متمایز EQS را دارد ، بدنه ای که روی آن هموار است و منحصراً از فلز ساخته شده است. تفاوت ها با مرسدس موتور احتراق کاملاً مشخص است ، با یک پنجره مشبک اختیاری که دارای نقوش کوچک ستاره ای سه پر و یک کلاهک جدید است که ظاهری کاملاً جدید در دنیای جدید دارد.

نمی توانید هنگام نزدیک شدن به EQS ، به اندازه و حضور مطلق آن توجه کنید. با طول 5210 میلی متر ، فقط کمی از کلاس شاسی بلند کوتاه تر است و با چرخ های 21 اینچ ، ماشین آزمایش ما جسورتر از عکس ها به نظر می رسد.

شما از درهای بزرگ بدون قاب وارد می شوید ، فضای داخلی را ترکیب می کنید که عناصر طراحی سنتی را با محصولات پیشرفته جدید ، از جمله داشبورد Hyperscreen مرسدس ترکیب می کند ، که سه صفحه دیجیتال گسترده و بسیاری از کنترل های EQS را در یک صفحه قرار می دهد.

فاصله بین دو محور EQS بسیار طولانی 3200 میلی متر است و آن را بسیار ارزان تر حتی از کلاس S می کند ، و کف آن تقریباً مسطح و بدون تونل انتقال مرکزی است. همچنین با مواد درجه بالا و کیفیت ساخت عالی که کاملاً متناسب با موقعیت برتر EQS است ، بسیار چشمگیر است.

این یک خط رانندگی جدید با موتورهای همزمان AC از بوش است. خریداران دو گزینه پیش رو دارند: یک مجموعه 329 اسب بخاری تک موتوره ، چرخ عقب در EQS 400 یا یک موتور دو چرخ 516 اسب بخار ، چهار چرخ محرک در EQS 580. نمونه اولیه ما بیشتر می شود مدل قدرتمند

EQS با شکوه از کنار هم می لغزد و احساس می کند هر یک به اندازه کلاس S از فضای وسیع صندلی مسافر با شکوه است.

این قدرت کلی عملکرد است که باعث ایجاد احساسات می شود ، اما کیفیت عالی را با وجود اندازه سخاوتمندانه و وزن محدود ، “بیش از 2500 کیلوگرم” ارائه می دهد.

موتور عقب EQS 580 مسئول اکثر پیشرانه های آن است. با حداکثر گشتاور 611 پوند فوت ، گام برداشتن با مدل های چهار درب برتر AMG هم تراز است و با شتاب شدید ساختمان را ادامه می دهد تا اینکه از مرز 100 مایل در ساعت عبور کنیم. مرسدس هنوز ادعای رسمی نمی کند ، اما انتظار می رود زمان زیر 0/5 ثانیه 0 تا 62 مایل در ساعت داشته باشید. حداکثر سرعت به 131 مایل در ساعت محدود می شود.

جدیدترین درایوها
1 AC Cobra 378 Superblower MkIV 2021 UK first drive review front front
بررسی AC Cobra 378 Superblower MkIV 2021 انگلستان
1 Toyota Highlander 2021 UK first drive review front hero
بررسی Toyota Highlander 2021 UK
1 ولوو XC40 شارژ P8 2021 انگلستان اولین بررسی درایو قهرمان جلوی
بررسی ولوو XC40 P8 شارژ 2021 انگلستان
1 خط مقدماتی ولوو S90 T8
بررسی Volvo S90 Recharge T8 2021 انگلستان
1 هیوندای i20 N 2021 انگلستان اولین بررسی درایو قهرمان جلوی
بررسی هیوندای i20 N 2021 انگلستان
مشاهده همه جدیدترین درایوها

مقاله زیر تبلیغات ادامه می یابد

بازگشت به بالا
چهار حالت رانندگی وجود دارد: الکتریکی ، راحتی ، اسپرت و انفرادی. اولین حالت امکان رانندگی با یک پدال با بازیابی انرژی قابل تنظیم را فراهم می کند. Enzmann می گوید که EQS می تواند تا 293 کیلووات انرژی از یک فشار خوب ترمز برداشت کند.

سیستم تعلیق استاندارد Airmatic مشابه آنچه در کلاس S استفاده می شود ، در هر گوشه از پیستون های سه کاناله و یک ویژگی خود ترازسازی برخوردار است. در سرعت ، ارتفاع سواری کاهش می یابد تا بازده آیرودینامیکی افزایش یابد.

همچنین در راستای کلاس S ، خریداران EQS می توانند یکی از دو سیستم فرمان چهار چرخ را به شما اضافه کنند که دارای کمک 4.5 و 10 درگ فرمان عقب هستند. از صندلی سرنشین ، EQS برای چنین اتومبیل بزرگ و سنگینی احساس چابکی غیرمعمول می کند. درجه ای از غلت خوردن بدنه وجود دارد ، اما حرکت حتی در مواقعی که راننده به سختی در پیچ های محکم فشار می آورد ، پیشرونده است.

چشمگیرترین حالت گرفتن و چسبندگی است که به کمک عملکرد Torque Shift کمک می کند تا سرعت حرکت بین محورها سریعتر از سیستم مکانیکی مرسدس باشد.

انزمن ادعا می کند که EQS از نظر تصفیه بی نظیر است ، و ما نمی خواهیم استدلال کنیم: این زمزمه ساکت و فوق العاده خوب است ، با شکل لغزنده آن کمک می کند تا در سرعت بسیار بالا وزش باد بسیار کم شود. سیستم تعلیق جذب چشمگیری می کند: شما احساس تأثیر می کنید اما آنها را نمی شنوید. و بر روی لاستیک های زمستانی 21in 265/40-profile که توسط نمونه اولیه ما پوشیده شده است ، سر و صدای جاده به خوبی مهار می شود.

برای کسانی که مشتاق بازخورد صوتی از خط رانندگی اتومبیل الکتریکی خود هستند ، یک مولد صدا سه موضوع را ارائه می دهد ، از جمله یکی برای تقلید صدای موتور.

بازگشت به بالا
فیلم از اتومبیل
بررسی جدید Bentley Flying Spur V8 | بهترین لیموترش لوکس 2021؟ | اتومبیل

EQS با دو باتری متفاوت فروخته می شود: EQS 400 یک بسته 90 کیلووات ساعتی ، EQS 580 یک بسته 107.8 کیلووات ساعتی دریافت می کند. هر دو با معماری الکتریکی 400 ولت کار می کنند و مرسدس ادعا می کند حداکثر برد آن 478 مایل است. یک شارژر داخلی 11 کیلو وات AC استاندارد است ، در حالی که سیستم های 22 کیلو وات AC و 200 کیلووات DC اختیاری هستند. گفته می شود مورد آخر فقط در 15 دقیقه امکان افزایش 186 مایل برد را فراهم می کند.

احساس کامل بودن EQS که تاکنون در مرسدس وجود ندارد

مدل های برقی. شما می توانید عمق مهندسی و توجه به جزئیاتی را که در طول توسعه سه ساله آن مورد توجه قرار گرفته است ، درک کنید.

مقابله با تسلا مدل S ممکن است 9 سال طول کشیده باشد ، اما نتیجه ، از نظر اول ، بسیار دیدنی است: لیمویی پیشرفته از نظر فنی که تمام تخصص شرکت را با سبک و کیفیت سنتی آن ترکیب می کند. ما نمی توانیم منتظر رانندگی آن باشیم.

https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/first-ride-2021-mercedes-benz-eqs-prototype-review

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *