پیکاپ Ineos Grenadier: تجاری 4 * 4 به جاده های عمومی می آید

تنها چند ماه تا رسیدن Ineos Grenadier 4×4 به نمایشگاه ها باقی مانده است ، تصاویر جدیدی از نسخه پیکاپ در حال آزمایش در جاده های عمومی ظاهر شده است.

همانطور که تأیید شد وقتی Autocar برای اولین بار در سال جاری Grenadier را سوار شد ، خانواده مدل 4×4 با یک وانت (در اینجا مشاهده می شود) و نسخه هفت سرنشین مسافر ، هر کدام از فاصله بین دو محور طولانی تر (3175 میلی متر) نسبت به ماشین استاندارد

نمونه اولیه که بدون تخت معمولی دیده می شود ، نشان می دهد که نسخه تجاری Grenadier می تواند با طیف وسیعی از دستگاه ها و محفظه های ذخیره سازی متناسب با برنامه های مختلف ارائه شود ، همانطور که در مورد روح معنوی آن ، نسل قبلی Defender 130 بود. سوار کردن.

بدون شک پیکاپ Grenadier به عنوان رقیبی برای تویوتا هایلوکس و فولکس واگن آماروک معرفی می شود که قرار است هر دو با استفاده از پایه های مشابه سال آینده دوباره اختراع شوند. لندرور هنوز نسخه پشتیبان مدافع فعلی را تأیید نکرده است ، اما قبلاً اشاره کرده بود که چنین مدلی “از نظر فنی امکان پذیر است” و احتمالاً فروشنده قوی خواهد بود.

از نظر فنی ، پیکاپ تقریباً از SUV پیروی می کند و با موتورهای شش سیلندر بنزینی و دیزلی BMW انتخاب می شود که به ترتیب 283 اسب بخار و 250 اسب بخار تولید می کنند. از دست دادن صندلی های عقب و یک سوم بدنه نیز باعث کاهش قابل توجه وزن در مقایسه با SUV 2650 کیلوگرمی می شود ، بنابراین پیشرفت های ظریف و بهبود توانایی خارج از جاده می تواند در کارت ها باشد.

می توان تمرکز فایده گرایانه ای را در داخل داشت ، مطابق با حجم کاری غالباً وانت 4×4 وانت. خودروی استاندارد از نظر دوام بسیار بالا می رود ، دارای سوراخ های تخلیه در کف و تعدادی مواد مقاوم در برابر لکه است ، اما اگر این کیت با کیت کمتر و شکوفایی سطح بالا کمتر عرضه شود ، می تواند با قیمت پایین تری عرضه شود.

Ineos هنوز تاریخ دقیق عرضه نسخه دوم Grenadier را تأیید نکرده است ، اما قبلا گفته بود که “به زودی” پس از ورود SUV فرا می رسد.

https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/ineos-grenadier-pick-commercial-4×4-hits-public-roads

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *